ανέκδοτο αρ. 8: της ώρας

Όσο κι αν αισθάνεσαι σα στο σπίτι σου στα ανατολικά παράλια του Αιγαίου είναι κάτι μικροπραγματάκια που σου υπενθυμίζουν ότι είσαι αλλού. Τον πρώτο λοιπόν καιρό που έμενα στην Παλαιά Φώκαια και πήγαινα σε εκδηλώσεις έφτανα πάντα καθυστερημένη. 8 έλεγε η εκδήλωση, οχτώ και τέταρτο και είκοσι πήγαινα εγώ κι είχαν ήδη αρχίσει… Μια βδομάδα πριν το κουρμπάν μπαϊράμι βρήκα κάτι μαθήματα σαζιού. Εφτά η ώρα ήταν το μάθημα. Πρώτη φορά πάω είχαν ήδη αρχίσει. Δεύτερη, πάλι καθυστερημένη. Ένα τεταρτάκι ρε παιδιά! Στην τρίτη άρχισαν να μου μπαίνουν ψύλλοι στ’ αυτιά. Ρε μπας κι αρχίζουν στην ώρα τους; Δεν παίζει ακαδημαϊκό εδώ;

– Συγγνώμη, να ρωτήσω κάτι; λέω στο δάσκαλο στο τρίτο μάθημα που πήγα καθυστερημένη. «Όταν λέτε 7 εδώ, εννοείτε 7;»

– Εμ, τι ώρα να εννοούμε; μου απαντά απορημένος.

– Έλα μου ντε!

(λέω το περιστατικό σ’ ένα φίλο και του εξηγώ το όλο κόνσεπτ του ακαδημαϊκού τετάρτου. «Καλά», μου λέει, «κι αφού όταν λέτε 7 εννοείτε 7:15 γιατί δεν λέτε κατευθείαν 7:15;» «Γιατί αν πούμε 7:15, εννοούμε 7:30!», ανταπάντησα προς απορία και των δυο μας πλέον!)

(Περιττό να σας αφηγηθώ τον σχεδόν υπαρξιακό αγώνα που έδωσα για να καταφέρω στα δύο τελευταία μαθήματα να είμαι εκεί ακριβώς 7, σε μια πόλη όπου δεν υπάρχουν λεωφορεία γιατί δεν χρειάζονται. Και συνειδητοποίησα ότι στα 35 μου χρόνια τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναπάθει.)

Published in: on Δεκέμβριος 7, 2013 at 12:05  2 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://sindesimecairo.wordpress.com/2013/12/07/%ce%b1%ce%bd%ce%ad%ce%ba%ce%b4%ce%bf%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%81-8-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%8e%cf%81%ce%b1%cf%82/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Το λάθος σου: δεν υπάρχει ακαδημαϊκό τέταρτο, μόνον «ευχέρεια κινήσεων».


Σχολιάστε

