ανέκδοτο

(Το Ραμαζάνι τέλειωσε, το Ραμαζάνι πάει. Το Αΐντ αλ-Φιτρ (η γιορτή μετά τη λήξη του Ραμαζανιού), θα κρατήσει τα μαγαζιά κλειστά μέχρι το Σάββατο. Μέχρι να αξιωθώ να γράψω εκείνο το ποστ για το Ραμαζάνι στη Σάναα, πάρτε ένα ανέκδοτο)

–          Πόσο χρονών είσαι, ρώτησα μια μέρα το παλικαράκι που δουλεύει στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς μου, το οποίο, όπως και πολλά άλλα μαγαζιά στη Σάναα, δεν έχει πόρτα, αλλά ο μαγαζάτορας πηδάει πάνω από τον πάγκο για να μπει μέσα.

–          16, μου λέει. Εσύ;

–          Είμαι 15 χρόνια μεγαλύτερή σου…

–          Όχι, δεν γίνεται! Εσύ φαίνεσαι μικρότερη από μένα.

–          Είναι που οι γυναίκες εδώ φορούν μπούργκα και δεν έχεις δει πολλές.

–          Όχι, έχω δει! Τη μάνα μου, τις αδερφές μου… Κι άρχισε να μετράει. Εξάντλησε τα δάχτυλα του ενός χεριού. Δεν συνέχισε με το δεύτερο χέρι…

–          Ε, είδες που σου λέω!

The URI to TrackBack this entry is: https://sindesimecairo.wordpress.com/2009/09/22/%ce%b1%ce%bd%ce%ad%ce%ba%ce%b4%ce%bf%cf%84%ce%bf/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

